רילקו – שותפות אמיתית זה כוח

חברת ההשקעות הישראלית רילקו היא החברה המובילה בישראל להשקעות נדל"ן מניב בארה"ב.

החברה משקיעה בפרויקטים גדולים של נדל"ן מסחרי בארצות הברית: בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ומרכזים לוגיסטיים, ומנהלת כ-3 מיליארד שקלים עבור משקיעים ישראלים בארה"ב.

בין השותפים של רילקו להשקעות נמנים מאות "משקיעים כשירים" ומעל 1,500 ישראלים, שמשקיעים יחד בכל פרויקט, החל מ-500,000 ₪. המשקיעים נהנים מאפיק השקעה יציב, בטוח ועם פוטנציאל לתשואות גבוהות לאורך זמן.

היתרון הגדול של השקעה עם רילקו הוא השותפות. בעלי החברה משקיעים כסף ביחד עם קהילת המשקיעים, ובכל פרויקט מביאים כסף מהבית. "המשקיעים שלנו יודעים שיש להם שותף אמיתי, שמאמין בפרויקט ומראה את זה הלכה למעשה. אנחנו לא משווקים להם פרוייקטים, אנחנו שותפים שלהם בהשקעה" מסביר תומר חי, מנכ"ל רילקו.

השיטה של רילקו

המומחים של רילקו מאתרים הזדמנויות רכישה של נכסים קיימים, שמאוכלסים על ידי שוכרי עוגן גדולים ויציבים, כמו חברות הייטק, חברות ממשלתיות ומותגי על. רכישת הנכסים מתבצעת במחירים שהם מתחת לשווי האמיתי של הנכס, ומגלמת הזדמנות לתשואה אפקטיבית לאורך זמן.

החברה מקפידה על מספר עקרונות חשובים בהשקעות שהיא מבצעת:

  • השקעה בנכסים קיימים בלבד
  • השקעה בשוק האמריקאי, שבו לחברה ניסיו מצטבר של מעל 30 שנה
  • נכסים מאוכלסים ע״י חברות עוגן כמו חברות ממשלתיות ותאגידי ענק
  •  חוזים ארוכי טווח

פרויקט COMMERCE PARK

בימים אלה נמצאת חברת רילקו בעיצומו של גיוס השקעה לפרויקט COMMERCE PARK באינדיאנפוליס, ארה"ב. זהו פארק עסקים המכיל 7 מבנים, המשלבים משרדים ולוגיסטיקה. הפארק נמצא באזור ביקוש גבוה, והרכישה מתבצעת במחיר המשקף הנחה משמעותית ממחיר השוק. הפארק נהנה ממיקום אסטרטגי ומרכזי, עם תפוסה אזורית ממוצעת של 98%, בסמיכות לכביש ראשי.

"שוק המרכזים הלוגיסטיים בארה"ב רותח ואנחנו רואים בו פוטנציאל גדול לצמיחה. גם המשקיעים שלנו מבינים שזהו תחום חם ותחום ההשקעות בנכסים לוגיסטיים מבוקש מאוד" מסביר תומר חי, מנכ"ל רילקו.

משקיעים כשירים ומשקיעים שרוצים להשקיע 500,000 ₪ ומעלה, מוזמנים להצטרף להשקעה ולהיכנס בזמן הנכון לשוק המרכזים הלוגיסטיים הרותח.

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: