דירות בארה"ב למכירה

דירות למכירה בארהב

עם הסכום בו אתם יכולים לקנות דירה ממוצעת בישראל, תוכלו לקנות בית פרטי רחב ידיים בפרבר שקט ואולי אפילו יוקרתי, בארצות הברית. הסיבות לכך הן רבות ומתמקדות בעיקר ביוקר המחייה ובעלות הגבוהה של קרקע בישראל, אבל כל זה לא ממש משנה. מה שמשנה הוא , שעם הכסף שיש לכם להשקעה בדירה בישראל, תוכלו אולי לקנות שתי דירות למכירה בארצות הברית.

העניין הוא שליתרון הנדל"ני האמריקאי יש גם חסרון משמעותי – חסרון המרחק שמכתיב גם פער בשפה, ובתרבות, היעדר ידע ונתונים חשובים הנדרשים לביצוע השקעת נדל"ן טובה וחוסר יכולת לשלוט ולנהל את ההשקעה לאורך זמן בשלט רחוק.

דירות למכירה בארה"ב לא חסר, אבל כשאתם ניגשים למשימה של מציאת דירה להשקעה בארה"ב, אתם חייבים לנטרל, או לפחות למתן, את כל החסרונות כדי שבאמת תוכלו ליהנות מהיתרונות וכדי שהוצאת ההון שלכם מגבולות הארץ, אכן תצדיק את עצמה.

איך מוצאים דירות למכירה בארה"ב לצורך השקעה?

ובכן, יכולנו לפרט בפניכם כעת מתודולוגיה שלמה לאיתור הזדמנויות השקעות נדל"ן בארה"ב, אבל א' מתודולוגיות כאלה הן בדרך כלל סודות מסחריים שאף אחד לעולם לא יחשוף בפניכם וב' אם אתם לא יודעים איך מוצאים דירות בארה"ב למכירה, זה אומר שיש פער עצום בין הרצון שלכם להשקיע בנדל"ן האמריקאי ובין היכולת שלכם לעשות את זה בהצלחה.

זה אומר שמה שאתם צריכים זה לא הרפתקה שתסכן את כל ההון שחסכתם לאורך השנים, אלא מהלך מתוכנן ומסודר בליווי של גורם מקצועי, שחי את השוק האמריקאי ויודע למצוא עבורכם את הנכס הנכון להשקעה, וגם לנהל עבורכם את ההשקעה לאורך זמן. בית פרטי, דירת קונדו, דירות יוקרה, דירות בקומפלקס דירות, דירות בבניין משותף מולטי פמילי – שוק הדירות של ארה"ב הוא שוק ענק ומגוון ואם אתם לא יודעים איך לגשת אליו או לבחון אותו, זה לא אומר שאתם לא יכולים להשקיע בו, אבל זה אומר שאתם רוצים לעשות את זה דרך גורם מקצועי בלבד.

רילקו חברת השקעות נדלן בחו"ל מתמחה בהשקעות נדל"ן בארה"ב, ובכלל זה השקעה בקטגוריית דירות למכירה בארה ב, הן כנכס מניב והן במסגרת עסקת פליפ של קנייה-השבחה-מכירה ברווח. איך אנחנו עושים את זה ואיך אנחנו יכולים לעזור לכם? נשמח לענות לכם על כך ועל כל השאלות שמטרידות אתכם בנושא של דירות למכירה בארה"ב, והכל בטלפון 3859*.

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: