רילקו – החברה המובילה להשקעות נדל"ן מניב בארה"ב

חברת ההשקעות הישראלית רילקו היא החברה המובילה בישראל להשקעות נדל"ן מניב בארה"ב.

החברה משקיעה בפרויקטים גדולים של נדל"ן מסחרי בארצות הברית: בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ומרכזים לוגיסטיים, ומנהלת כ-3 מיליארד שקלים עבור משקיעים ישראלים בארה"ב.

לרילקו שותף מקומי בארה"ב, מה שמאפשר לה יעילות מקסימלית בתהליך איתור הנכסים, השבחתם ומכירתם ברווחים משמעותיים.

שותפות אמיתית זה כוח

המשקיעים של רילקו מונים מאות "משקיעים כשירים" ומעל 1,500 ישראלים, שמשקיעים יחד בכל פרויקט, החל מ-500,000 ₪. המשקיעים נהנים מאפיק השקעה יציב, בטוח ועם פוטנציאל לתשואות גבוהות לאורך זמן.

היתרון הגדול של השקעה עם רילקו הוא השותפות. בעלי החברה משקיעים כסף ביחד עם קהילת המשקיעים, ובכל פרויקט מביאים כסף מהבית.

"המשקיעים שלנו יודעים שיש להם שותף אמיתי, שמאמין בפרויקט ומראה את זה הלכה למעשה. אנחנו לא משווקים להם פרוייקטים, אנחנו שותפים שלהם בהשקעה" מסביר תומר חי, מנכ"ל רילקו.

השיטה של רילקו

המומחים של רילקו מאתרים הזדמנויות רכישה של נכסים קיימים, שמאוכלסים על ידי שוכרי עוגן גדולים ויציבים, כמו חברות הייטק, חברות ממשלתיות ומותגי על. רכישת הנכסים מתבצעת במחירים שהם מתחת לשווי האמיתי של הנכס, ומגלמת הזדמנות לתשואה אפקטיבית לאורך זמן.

החברה מקפידה על מספר עקרונות חשובים בהשקעות שהיא מבצעת:

  • השקעה בשוק האמריקאי, שבו לחברה ניסיון מצטבר של מעל 30 שנה
  • השקעה בנכסים קיימים בלבד
  • נכסים מאוכלסים ע״י חברות עוגן כמו חברות ממשלתיות ותאגידי ענק
  •  חוזים ארוכי טווח

נדל"ן מסחרי – השקעה עם יציבות ובטחון

רילקו מתמחה בהשקעות בתחום הנדל"ן המסחרי. עם מעל ל-30 שנות ניסיון בעולם הנדל"ן האמריקאי, החברה משקיעה בעיר במרכזים מסחריים, בנייני משרדים ומרכזים לוגיסטיים. האנליסטים של רילקו בוחנים כל הזמן את התחומים החמים ביותר בעולם הנדל"ן המניב, ומאתרים הזדמנויות השקעה עם פוטנציאל גבוה. תחום המרכזים הלוגיסיטיים, לדוגמה, הוא תחום בצמיחה אדירה ויש בו הזדמנויות מעולות להשקעה.

"במיוחד בתקופה זו, אנו מחפשים עבור לקוחותינו יציבות ובטחון", מסביר תומר חי, מנכ"ל רילקו. "אנו משקיעים בנכסים קיימים, שמושכרים לשוכרי עוגן חזקים ויציבים, אשר רובם חתומים על חוזים להרבה שנים קדימה. לכן, ההשקעה מאוד שקופה וברורה, ואנו יודעים לבצע ניתוח כלכלי לכדאיות ולעתיד של ההשקעה".

בואו להיות שותפים להצלחה

בימים אלה, כשהשווקים סוערים, מחפשים המשקיעים הישראלים אפשרויות השקעה אלטרנטיביות, שיאפשרו להם למקסם את התשואה על הכסף. שוק הנדל"ן המניב בארצות הברית, ידידתה הטובה של ישראל, הוא פתרון מושלם.

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: