החלום האמריקאי – למשקיע הישראלי

בואו נודה בזה – יקר פה.

יקר במכולת, יקר בגנים, יקר בנדל"ן. בכל זאת, מחירי הנדל"ן בישראל הינם מהגבוהים בעולם.

זו גם הסיבה כי תשואות הנדל"ן בארץ נמוכות ביחס לתשואות בחו"ל.
לא מפתיע, אם כן, בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בוחרים להשקיע בנדל"ן מניב בחו"ל. השאלה היא – איך?

השקעה בנדל"ן מחוץ לישראל יכולה להיות אופציה טובה, אך מדובר בצעד המעורר חשש טבעי: המרחק, תחושת חוסר השליטה והיעדר ההבנה של המשקיע במתרחש מעבר לים, מטרידים את מי ששוקל השקעה מסוג זה.

השקעת נדל"ן בחו"ל דורשת התמחות, אלה שמבינים באמת את השוק יודעים כי במקומות מסודרים, בהם יש פיקוח ממשלתי ורגולציה חכמה, השקעה בנדל"ן מהווה דרך בסיכון נמוך במיוחד להגדיל את שווי ההון העצמי ולהבטיח יכולת לייצר תשואות לטווח ארוך של שנים רבות. אלה שמבינים, משקיעים בעצמם. זה בדיוק הייחוד של Realcoהחברה שמשקיעה ביחד איתך.

הכירו את השותף החדש שלכם

תומר חי, מנכ"ל חברת ההשקעות Realco, מאמין בדרך אחרת;
לאחר בחינת נכסים במדינות יציבות כמו ארה"ב, התנהלות מול אנשי מקצוע ופקידי ממשל,
בדיקות Due Diligence ובדיקות עו"ד, הוא בוחר את הנכסים שמבטיחים אפשרות לתשואה גבוהה לאורך זמן – ומשקיע בהם בעצמו.

נכסים אלו, הממוקמים באזורי תעסוקה פעילים, מאופיינים בתפוסה עקבית וביקוש קשיח. רכישת הנכס מתבצעת במו"מ ארוך ומקצועי, המאפשר הכרת עומק של הנכס וההיסטוריה שלו, ניהול הנכס מתבצע ע"י חברת ניהול המתמחה בניהול נכסים מסוג זה והשוכרים הנבחרים לאכלס את הנכס הם לרוב גורמי ממשל, חברות ענק ותאגידים, דבר המבטיח דמי שכירות קבועים ועקביים לאורך שנים.

Realco מאפשרת למשקיעים לישון בשקט בשעה שהתשואה המתקבלת קבועה, בידיעה שיש מי שמתחזק ומתפעל את הנכסים. לא בכדי, חברת רילקו פיתחה מוניטין גבוה בקרב המשקיעים בארץ.

הבחירה בחברה שמכירה את השוק ופועלת בו לאורך שנים היא בחירה מהותית מבחינת המשקיע הפרטי, כש-Realco לוקחת עליה את הבירוקרטיה, בנוסף לדאגות הכרוכות בהשקעה מסוג זה ופועלת בשקיפות מלאה לכל אורך התהליך. רק לאחרונה, נחתמה עסקת ענק עם שוכר עוגן שהוא גוף בריאות אמריקאי על שכירות של 10 שנים במבנה באוהיו.

לסיכום, יש בשורה למשקיעים פרטיים המבקשים כרטיס כניסה להשקעה בנדל"ן מניב בארה"ב ואינם בעלי סכומי עתק, תוך שמירה על השקעה סולידית בעלת מכפיל גבוה ברמת ודאות גבוהה.

אם אתם בעלי הון ראשוני (מינימום השקעה 150,000$) המעוניינים בהשקעה סולידית ויציבה בשוק הנדל"ן בארה"ב המהווה כרטיס כניסה לשוק הנדל"ן האמריקאי,
רילקו פותחת לכם דלת להשקעה בטוחה ורגועה, בשקיפות ואמינות שעוד לא הכרתם.

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: