שוק הנדלן המסחרי האמריקאי

עד לא מזמן, אפשרויות ההשקעה לאלו שהחזיקו סכום כסף נזיל ורצו לשמור על ערכו או להשקיע אותו, כללו סריקה אחר נכס מניב בארץ, השקעה במניות כאלו או אחרות או לחילופין, סגירה בפיקדון זה או אחר, או בקרנות. האפשרויות הללו, לא פעם, לא השיגו תשואה יציבה ומספקת למשקיעים.

נדל"ן מניב, לעומת זאת, הוא כלי לייצור רווח עבור המשקיע, רווח גם בהשכרת הנכס ורווח נוסף לאורך זמן עם עליית השווי והשבחת הנכס. בישראל, לאור המחיר הגבוה, אפיק ההשקעה בנדל"ן מרחיק משקיעים פרטיים ומאפשר רק לבעלי הון גדול מאוד או משקיעים מוסדיים להיכנס לתחום זה.

לכן, כבר שנים רבות שבעלי הון נזיל פונים לכיוון של השקעות נדל"ן בחו"ל, הנחשב לפתרון אפקטיבי למשקיעים פרטיים סולידיים המעוניינים לקבל תשואות גבוהות על השקעתם, הואיל ובחו"ל, נכסים בעלי מאפיינים מסוימים זולים משמעותית מהמקבילים להם בשוק הישראלי וניתן להשיג דרכם תשואה גבוהה יותר.

למה לבחור בנדלן מסחרי להשקעה דווקא בארהב?

למדינת היעד יש השפעה על היציבות של התשואות ועל כדאיות ההשקעה לאורך זמן. לכן, עדיף לבחור במדינות בהן היציבות הפיננסית גבוהה, כאלו שיש להן יחסים טובים עם מדינת ישראל ושהרגולציה שלהן מאפשרת בחירה באפיק השקעה זה כאפיק מועדף.

ארה"ב עונה על כל הפרמטרים הללו ולכן יותר ויותר ישראלים בוחרים להשקיע בנדל"ן מניב בארה"ב לאחר שבדקו את מחירי הנדל"ן בישראל, התשואות הנמוכות על ההשקעה, הבירוקרטיה והרגולציה שגובה מיסוי מהמשקיע. הלכה למעשה, ההכנסות משכירות בנדל"ן מסחרי מניב בארה"ב גבוהות כפי 2.5-3  מההכנסות מהתשואה על שכירות של נכס דומה בישראל.

שוק הנדל"ן האמריקאי הוא שוק אטרקטיבי מאוד למשקיע הישראלי – אך הוא יכול להיות מקום זר ולא מוכר. לכן ישנה חשיבות מכרעת בעת בחירת החברה המנהלת עבור המשקיע את ההשקעה. נדרשת חברה בעלת התמחות בניהול נדל"ן מניב ובעלת היכרות רבת שנים עם הרגולציה במדינת ההשקעה, בייחוד כאשר הנכסים מושכרים בחוזים ארוכי טווח. השקיפות והאמינות של החברה המנהלת את הנכסים היא קריטית ועל המשקיע לקבל את האינפורמציה הדרושה לו, בזמן אמת.

עצה שלנו? אל תעשו את זה לבד

ישנן חברות רבות בתחום ההשקעות המציעות למשקיעים "כרטיס כניסה" לתחום ההשקעה בנדל"ן, אך ישנה אחריות למשקיע לבחון את החברה ואת הנכסים בהם היא בוחרת להשקיע. בעולמות הללו, הגודל כן קובע.

חברת Realco הינה חברת השקעות בנדל"ן בארה"ב הגדולה ביותר, מזה שנים רבות.

החברה פועלת מעל 13 שנה, בשיטה של השקעה משותפת עם המשקיעים, ומספקת ליווי מקצועי וצמוד לכל משקיע. היתרון המרכזי הוא באפשרויות ההשכרה.

רילקו חתמה לאחרונה על חוזים ארוכי טווח המאפשרים השכרת נכסים לגורמי ממשל וגופים רפואיים, הנחשבים יציבים במיוחד. החברה רכשה עד היום בניינים המושכרים לגוף רפואי, משרדי ממשלה, מנהל התעופה הפדרלי ועוד חברות גדולות ויציבות, המשכירות ממנה נכסים בחוזים ארוכי טווח.  כלומר, מדובר בנכסי נדל"ן המבטיחים השכרה מניבה ובטוחה לטווח ארוך.

רילקו דואגת גם לאחזקה וטיפול בנכסים, כך שהמשקיעים נהנים מהכנסות השכירות באופן הכי שקט שיש.

החברה, שהינה מקבוצות ההשקעה הנדל"נית הגדולות בישראל, נותנת מענה גם למשקיעים פרטיים בעלי סכומי השקעה נמוכים בהרבה מהמינימום שנדרש בעבר, ובכך פותחת את הדלת עבור משקיעים שעד כה נמנעו מלהיכנס לתחום בשל הסכומים הגדולים שנדרשו להם.

שורה תחתונה

לסיכום, אם אתם בעלי הון ראשוני (מינימום השקעה 600,000 ₪ / 150,000$), המעוניינים בהשקעה סולידית ויציבה בשוק הנדל"ן בארה"ב, המהווה כרטיס כניסה לשוק הנדל"ן האמריקאי, רילקו היא אופציה להשקעה בטוחה ורגועה שאולי לא הכרתם, אבל כזו שיכולה להיות מושלמת עבורכם.

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: