תהליך העבודה עם רילקו -עידו לוי, סיפור לקוח

להשקיע בנדלן עם רילקו

ההתלבטות הגדולה אצל משקיעי נדל"ן ואנשים שיש להם הון התחלתי אותו הם מעוניינים להשקיע בנדל"ן, היא כמובן באיזה נכס להשקיע על מנת שיישא תשואות גבוהות ויציבות, יהווה מקור להכנסה פאסיבית שמייצרת "שקט כלכלי" ורווחים קבועים.

שוק הנדל"ן בישראל ובעולם הוא שוק דינאמי המושפע מאינספור גורמים חיצוניים שאין לנו השפעה ישירה עליהם- כלכלה עולמית, גלובליזציה, פוליטיקה, תנודות בשווקים חיצוניים הם רק חלק מהגורמים שיש לתת עליהם את הדעת כאשר עוסקים באיתור נכסים להשקעת נדל"ן. בעוד התמונה נראית מורכבת, כאשר עובדים עם חברת נדל"ן מקצועית ומנוסה המכירה את השוק על בוריו ויודעת להצביע על המקומות "החמים" להשקעת נדל"ן בטוחה -הדילמה היכן להשקיע קטנה והבחירה נעשית מתוך רציונל עסקי וניתוח השוק.

להשקיע בנדלן עם רילקו

עידו לוי, לקוח שהצטרף למשפחת רילקו, הוא דוגמה אחת מיני רבות למשקיעים של שנהנים מכל היתרונות של השקעה מוצלחת בנדל"ן בארה"ב בעקבות ליווי צמוד של מומחי הנדל"ן של רילקו! קראו את הסיפור ואת הדרך שלו להצלחה כלכלית

איך הגעת לרילקו?

את חברת רילקו השקעות נדל"ן בחול מצאתי דרך פרסום אינטרנטי. קראתי עליהם מספר ביקורות חיוביות מאוד והחלטתי להשאיר את פרטיי ולראות מה יצא מזה. כעבור מספר שעות בודדות יצרו איתי קשר מהחברה והזמינו אותי לפגישה אישית על מנת להציג בפניי את תחום העיסוק שלהם, ואף להציע לי לרכוש דירה להשכרה בארה"ב אם אהיה מעוניין בכך. חשוב לי לציין כי כבר בשיחת הטלפון נאמר לי שאני לא מתחייב לכלום בעצם ההגעה שלי לפגישה.

realco חוות דעת

כיצד התנהלו פגישות ייעוץ הנדל"ן ברילקו?

נפגשתי עם סמנכ"ל החברה- תומר חי, שפרס בפניי באופן מקצועי לחלוטין את היתרונות והחסרונות בלהיות בעל דירה בארה"ב. הוצגו בפניי מספר דירות כולל תמונות שלהן ודוח המראה מהי תחזית רווח לשנה מדירה להשכרה בארה"ב. במהלך הפגישה הובהר לי כי במשך החודשים הראשונים החברה תלווה אותי בכל צעד, החל מרכישת הדירה, העברת הבעלות על שמי, התנהלות מול חברת הניהול ובכלל ללמוד כיצד העסק עובד. כמו כן, נאמר לי כי במידה וארצה לטוס לראות את הדירות בעצמי אקבל מימון לטיסה!

במהלך הזמן אכן טסתי לראות את הדירות, והחומר שהוצג בפניי בארץ זהה למה שראיתי בארה"ב.אז מה הרווחת בפועל מכל זה?

כיום, בבעלותי שתי דירות שרכשתי מחברת רילקו וכל אחת מהן מניבה לי תשואה נאה בשנה!

מצב שכזה עלול אולי להשמע דמיוני, אך בפועל כך הדברים מתרחשים כל חודש, וקיימת לי הכנסה פאסיבית לחשבון הבנק שלי מבלי שאצטרך לנקוף אצבע לשם כך!

השקעה בנדלן עם רילקו

הליווי הצמוד שקיבלתי מהחברה בתחילת הדרך ועד היום, כאשר הם מהווים אוזן קשבת לכל בעיה והתייעצות רק גורם לי להבין שעשיתי את הבחירה הנכונה.

רילקו השקעות נדל"ן מתמחה בפרוייקטים ובהשקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל. האנשים מאחורי החברה הינם מהמנוסים ביותר ובעלי רזומה עשיר בהשקעות מוצלחות בשוק השקעות הנדל"ן, ועסקי נדל"ן בישראל וארצות הברית.

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: