ניהול ואחזקת נכסים

השקעות נדל"ן רילקו

אולי לא ידעתם את זה, אבל משקיעי נדל"ן רבים הם אנשים מן השורה, פנסיונרים ובעלי הון שפשוט רוצים להחנות את כספם במקום בטוח שבאפשרותו להניב להם תשואה מסוימת בעתיד. משקיעים אלה זקוקים לא רק לגורם מקצועי שימצא עבורם את הנכס להשקעה אלא גם גורם שינהל להם את ההשקעה לאורך כל תקופת ההשקעה. לשם כך, נדרש גורם שמתמחה בתחום של ניהול ואחזקת נכסים, אבל לא רק מהפן הטכני והלוגיסטי של העניין, אלא גם ובעיקר מהצד העסקי שלו. ניהול נכסים הוא שירות שמאפשר לכם להשקיע בראש שקט מבלי להיות מוטרדים מהניהול השוטף של העסק. מה כולל שירות ניהול ואחזקת נכסים ובמי אתם צריכים לבחור למשימה? על כך בשורות הבאות.

שירות ניהול נכסים – מה הוא כולל?

ניהול ואחזקת נכסים הוא שירות שכולל את כל היבטי הניהול של הנכס, החל מתחזוקה שוטפת של הנכס (צנרת, שיפוץ, תיקונים וכדומה) וכלה בניהול עסקי ופיננסי (מציאת שוכר, סגירת חוזה השכרה, גבייה, אכיפת הסכם וכן הלאה). משקיעים שמחזיקים נכסים רבים פה בארץ, נעזרים בחברות המתמחות בתחום של ניהול ושיווק נכסים. משקיעים שמשקיעים בנדל"ן בחו"ל זקוקים לחברות כאלה אפילו אם מדובר בנכס אחד בודד. נניח שקניתם דירה להשקעה בארה"ב. כעת אתם צריכים להכין אותה ולצבוע אותה, לבצע תיקונים, לפרסם אותה להשכרה, להראות אותה למתעניינים, לסגור חוזה שכירות ולגבות את דמי השכירות באופן שוטף. אם אתם לא רוצים לטוס לארה"ב בכל מספר חודשים, אתם צריכים מישהו שמציע את השירות של ניהול ואחזקת נכסים בארה"ב ויעשה את כל זה עבורכם.

בחיפוש אחרי ספק שירותי ניהול נכסים מחיר השירות הוא בהחלט פרמטר שאתם צריכים לבחון, אבל לא על חשבון חבילת השירות שאתם מקבלים. אתם רוצים גורם מקצועי עם נוכחות קבועה בשוק בו קניתם את הדירה, אשר מבצע עבורכם את כל מכלול הפעולות של ניהול הנכס מא' ועד ת'. זה יעלה לכם מעט יותר, אבל זה שווה כל שקל וכל שקט.

רילקו השקעות נדל"ן בארהב מתמחה באיתור הזדמנויות השקעה, ביצוע עסקאות נדל"ן ועובדת בשיתוף פעולה עם יזם מקומי אשר מציע שירותי ניהול ושיווק נכסים בארה"ב. עם מנגנון הניהול המקומי שלנו, אתם לא צריכים לדאוג לדבר. רק תתנו לנו את חשבון הבנק שלכם, אליו נפקיד את דמי השכירות ותנו לנו לנהל עבורכם את כל השאר. לפרטים נוספים על שירותי החברה, צרו קשר עוד היום בטלפון 3859*.

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: