קניית נכס בארה"ב

קניית נכס בארה"ב היא אפשרות נהדרת להשקעת כספכם בערוץ בטוח יחסית שגם יכול להניב תשואות נאות בצורה עקבית לאורך זמן. יחד עם זאת, לא כל נכס בארה"ב הוא השקעה טובה ולא כל השקעה טובה עומדת בהבטחה.

למה? מכיוון שתהליך ההשקעה בנדל"ן מחייבת מהלך ראשון של איתור נכס להשקעה ומהלך שני של ניהול נכס להשקעה, שני מהלכים שמכריעים את גורל ההשקעה ושלא פשוט לבצע אותם ממרחק של אלפי קילומטרים.

לפני שאתם פונים למהלך של קניית נכס בארצות הברית אתם רוצים לחשוב על אתגרים שאיתם יהיה עליכם להתמודד ועל כל האתגרים המגולמים בעולם ההשקעות בנדל"ן אתם יכולים להוסיף גם את אתגרי המרחק, השפה, התרבות והרגולציה המגולמים במהלכים של קניית נכסים בארה"ב.

איתור נדל"ן לקנייה בארצות הברית – לא פשוט כמו שחשבתם

כשאתם מחפשים נדלן למכירה בארצות הברית, הדבר הראשון שאתם צריכים להבין הוא שארצות הברית היא לא רק מדינת ענק, אלא יבשת שלמה.

בתוך הדבר הענק הזה שנקרא ארה"ב, תמצאו 50 מדינות שכל אחת מהן גדולה פי כמה וכמה מישראל ובכל אחת מהן תמצאו עשרות ערים ומאות שוקי נדל"ן פוטנציאליים.

אם לפני כעשור זה לקח למרבית משקיעי הנדל"ן בישראל חצי עשור כדי להבין שבאר שבע צפויה להפוך לשוק הנדל"ן החם ביותר בישראל, אז תחשבו מהי היכולת שלכם להבין מהו השוק החם של ארה"ב מתוך אלפי שווקים פוטנציאליים שכנראה מעולם לא ביקרתם בהם ושאין שום סיכוי שתחיו אותם בצורה אינטימית וקרובה כפי שאתם חיים את השוק הישראלי.

קניית נכס בארהב היא אתגר לא פשוט ולפני שאתם רצים עם הכסף, כדאי לדעת לאן בדיוק אתם רצים.

אתגרי ההשקעה מעבר לים

תחשבו על התהליך שעליכם לעבור בכדי לקנות נכס אטרקטיבי להשקעה פה בארץ.

באיזו עיר אתם מחפשים ולמה?

בתוך העיר שבחרתם, מהי השכונה ומהו הרחוב האטרקטיביים ביותר?

איך אתם בוחרים את הנכס עצמו?

איך אתם מצליחים להשיג אותו במחיר אטרקטיבי שישאיר לכם מקום נרחב לרווח?

אלו הן רק שאלות בודדות מתוך כלל השאלות שיהיה עליכם לענות עליהן לפני שאתם קונים נכס פה בארץ.

עכשיו תתרגמו את הכל לשוק שרחוק מכם אלפי ק"מ, שמתנהל על פי שפה, תרבות עממית ותרבות עסקית שונה לחלוטין, בעל רגולציות ומיסוי שאינכם מכירים ושהנוכחות הפיזית שלכם בו לעולם לא תוכל להיות זהה לנוכחות שלכם פה בארץ.

כשחושבים על הדברים מהזווית המציאותית הזאת, פתאום קניית נכס בארצות הברית הופכת להיות אופציה קצת פחות אטרקטיבית, אבל זה לא חייב להיות כך.

שלבים בבחינת הזדמנויות נדל"ן בארה"ב

בשלב הראשון אתם רוצים לעקוב אחר עיתונות הנדל"ן ולזהות תחזיות מעניינות לגבי שוקי הנדל"ן האטרקטיביים של ארה"ב. נסו למצוא את התחזיות הפחות ברורות והתעלמו מתחזיות שכולם כבר מכירים.

בשלב השני אתם רוצים להבין מה עומד בבסיס התחזיות ומה הופך את השווקים האלה לשווקים הנכונים ביותר לצורך רכישת נדלן בארצות הברית.

מתישהו תצטרכו לארוז מזוודה ולנסוע למספר שבועות כדי לאתר נכסים פוטנציאליים ולבחון אותם, רצוי מאוד בליווי מתווך מקומי בכל שוק שבו אתם מבקרים.

בהמשך הדרך, מומלץ לקבוע פגישה עם איש נדל"ן מקומי ולברר איתו את כל הרגולציות החשובות שאתם צריכים להכיר בכל מהלך של קניית נדלן בארהב וספציפית בשוק הרלוונטי לכם.

בהמשך, מצאו עורך דין מקרקעין מקומי שיארגן עבורכם את כל המעטפת המשפטית וחפשו גם גורם מקצועי שיוכל לנהל עבורכם את הנכס לאורך כל תקופת ההשקעה, אחרי שאתם כבר חזרתם לישראל.

כעת אתם יכולים לסגור עסקה ואם פתאום סגירת עסקת נדלן למכירה בארצות הברית נראה לכם כמו משהו שאתם לא ממש רוצים לעבור לבד, אתם לגמרי צודקים. בשביל זה יש חברות השקעה שמתמחות בדיוק בזה.

קניית נכס בארצות הברית בליוו מומחי השקעות נדלן

הפתרון הוא בחברות השקעה המתמחות בהשקעות נדל"ן בארה"ב ואשר מבוצעות מהלכים קניית נכסים בארה"ב על בסיס שוטף וקבוע.

אם תדעו לבחור נכון את החברה, תוכלו למצוא גורם מקצועי שחי את השוק, שמכיר אותו לפניי ולפנים, שאוחז ביכולות מקומיות לאיתור הזדמנויות השקעה ולניהול ההשקעה לאורך זמן ושהעמלה שתצטרכו לשלם לו היא כאין וכאפס לעומת הערך שתוכלו להפיק ממנו במהלך של רכישת נכס בארה"ב.

חברת רילקו השקעות נדל"ן היא חברה מקצועית ומנוסה, הפועלת על פי הסטנדרטים העסקיים והמשפטיים הגבוהים ביותר בעולם השקעות הנדל"ן ושוק ההון בכלל.

יש לנו סט נרחב של יכולות לאיתור וניהול השקעות נדל"ן בארה"ב, לרבות שיתופי פעולה עם יזמים מקומיים, מאגרי מידע עשירים וגישה מיידית למהלכים של קניית נכסים בארה"ב.

צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לספר לכם איך נוכל לעזור לכם בהשקעה הבאה שלכם בארה"ב.

 

קניית נכס בארצות הברית

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: