מה הקשר בין תעלת פנמה לתשואה שנתית נאה?

תעלת פנמה

תעלת פנמה

תעלת פנמה שנחפרה לפני כמאה שנה ומחברת את האוקיינוס האטלנטי לאוקיינוס השקט ומהווה את אחד מערוצי הסחר הימי החשובים ביותר של ארצות הברית, עוברת בימים אלה הרחבה כדי לאפשר לאותן מגה אוניות משא לעבור דרכה.

מי שצפוי להנות בעיקר מהרחבת התעלה היא העיר ג'קסונוויל אשר שוכנת לחופי פלורידה.

ג'קסונוויל הינה עיר נמל יפיפיה אשר הנמל שבה הוא השלישי בגודלו בחוף המזרחי של ארצות הברית.

ג'קסונוויל העיר הוגדרה על ידי המגזין היוקרתי FORBS כיעד מספר 1 להשקעה בשנת 2017.

חיבור השניים, יחד עם העובדה שרק תמורה החל מ189,000 ש"ח ניתן לקבל בית פרטי בטאבו שבאפשרותו להניב תשואה שנתית נאה הופכת את ההשקעה ברכישת נדל"ן בג'קסונוויל להשקעה הכדאית ביותר.

ג'קסונוויל השקיעה בשנים האחרונות מעל ל650,000,000$ בהעמקת הנמל בכדי לקלוט את אותן מגה אוניות אש חוצות את תעלת פנמה. זוהי העיר הגדולה ביותר בפלורידה אשר במטרופולין שלה גרים כ1,600,000 איש והצפי הוא שבתוך כ10 שנים האוכלוסייה בג'קסונוויל תוכפל, דבר אשר יביא לגידול בביקוש לדיור ולעליית ערך משמעותית בעתיד.

בניגוד למיאמי, אשר נמצאת רק במרחק שעה טיסה מג'קסונוויל, שכבר חוותה את עליית המחירים המטאורית בשנים האחרונות, ג'קסונוויל טרם מיצתה את המלוא הפוטנציאל וההערכות הינן כי העיר עומדת בפני קפיצת מחירים משמעותית בשנים הקרובות.

ג'קסונוויל

ג'קסונוויל נהנת מהגירה חיובית כבר כמה שנים רצופות והינה העיר בעלת הצמיחה הכלכלית המהירה ביותר בפלורידה, בעלת אחוז נכסים מאוכלסים הגבוה ביותר ומציעה מגוון אפשרויות תעסוקה בתחום הצבאי, הימי, הרפואה וההיי טק. מחירי הנכסים בעיר רק החלו לטפס בזמן האחרון מאז המשבר הכלכלי של 2008 ולכן זוהי נקודת הזמן הטובה ביותר לרכוש שם נכס.

הנכסים המוצעים בעיר הינם נכסים בדמות בית פרטי בטאבו שנמכרים לאחר שיפוץ מקיף עם שוכר איכותי וחברת ניהול ותיקה, מקצועית ואמינה, המאפשר להנות מכ-13% תשואה שנתית נטו.

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: