השקעות בנדל"ן בחו"ל

אחרי עשור של צמיחה פנומנלית, שוק הנדל"ן הישראלי הגיע למצב של רגיעה, לא מעט לאור התערבות ממשלתית ממתנת. לציבור הרחב אולי מדובר בבשורה טובה, אבל לציבור המשקיעים בישראל מצב זה של שוק מקומי הוא מצב לא רצוי שיכול להוות בסיס לזינוק עתידי אך גם לצניחה במחירי הדיור. במצב הזה, הופכת השקעה בנדל"ן בחו"ל לאופציה המועדפת וכעת רק נותר לבחור את השוק ואת הנכס. אלא שכל הנושא של השקעות נדל"ן בחו"ל, על אף שהוא נהנה מהילה ותהילה פה בארץ, הוא נושא שדורש רמה מקצועית גבוהה פי כמה וכמה מרמת המקצועיות הנדרשת ליצירת תשואות אטרקטיביות בשוק הנדל"ן המקומי. למעשה, התנהלות נכונה בזירה של השקעות בנדל"ן בחו"ל, יכולה להפוך את ההשקעה כולה מאחת ההשקעות הבטוחות ביותר להשקעה בעלת סיכון גבוה יותר מאשר השקעה בבורסה. למה ומדוע? מייד נסביר.

השקעות בנדל"ן בחו"ל – להשקיע בלא נודע

יש שממשילים את עולם ההשקעות לעולם ההימורים. משקיעים רבים חולמים על ההזדמנות הזאת שתיפול כפרי בשל לידיהם ותהפוך אותם לעשירים בין רגע, אלא שמשקיעים כשירים ומנוסים יודעים שלא כך עובד עולם ההשקעות ואם אתם רוצים לבצע השקעה בנדל"ן בחו"ל, הדבר הראשון שאתם צריכים להבין הוא שמדובר בהשקעה בלא נודע, או לפחות לא נודע עבורכם. השקעה, בשוק ההון, בנדל"ן או בכל תחום אחר, היא מהלך שחייב להתבסס על ידע, על מידע ועל נתונים קונקרטיים. בהשקעות נדל"ן אין מקום לניחושים, אין מקום לתחושות בטן ואין מקום ל"בערך". אתם צריכים לדעת בדיוק באיזו מדינה להשקיע, באילו ערים באותה מדינה לחפש ובאילו שכונות ואילו רחובות לאתר את הנכס הספציפי שיוכל לייצר לכם תשואה גבוהה, לבטח ממה שיכולה השקעה פה בישראל לייצר עבורכם – אחרת למה בכלל לעלות על מטוס?

השקעה בנדל"ן בחו"ל חייבת להתבצע באותה רמה של מיומנות, מקצועיות וידענות כפי שמבוצעת השקעה מקצועית פה בישראל. אם בישראל אתם זקוקים למתווך מקומי שמתמחה בשכונה הספציפית, אז במקרה של השקעות נדל"ן בחו"ל אתם זקוקים למתווך בינלאומי שמתמחה בשוקי חו"ל. הלא נודע הוא לא מקום שהולכים אליו לבד עם מזוודת כסף ביד.

חברת רילקו השקעות נדל"ן מתמחה באיתור, בחינה וניהול השקעות נדל"ן בחו"ל ובדגש על השוק האמריקאי. לרשותנו צוות מקצועי שחי את שוק הנדל"ן בארה"ב על בסיס יומיומי ומקיים קשרים מסחריים, עסקיים ומשפטיים עם שלל שותפים מקומיים בחו"ל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 3859*.

לפרטים נוספים

שתפו:

כתבות נוספות: